INTERNET MARKETING ILI DIGITAL MARKETING?
Svejedno. Oba pojma opisuju skup aktivnosti koje preduzeća preduzimaju koristeći Internet kao kanal poslovne komunikacije, a da bi ostvarili ciljeve poslovanja. Marketing podrazumeva osmišljene strategije, tehnike i taktike sa ciljem da se postigne satisfakcija potrošača. U fokusu analize je klijent sa svojim potrebama, željama, planovima… Preduzeća treba da planski i promišljeno vode svoje akcije jer zadovoljan potrošač postaje stalni, lojalni kupac, a sve to vodi do profita na dugoročnoj osnovi uz smanjene troškove promocije.
Primena direktnog marketinga na Internetu znači da ćemo u svrhe osvajanja i zadržavanja našeg segmenta potrošača koristiti inovativne tehnologije i alate.
Internet Marketing znači da ćete kreirati prisutnost na netu koristeći :
- Web sajt
- SEO – ZAŠTO SEO?
- Društvene mreže
- E-Books
- Banere
- Newsletter-e
- Imejl marketing
- Plaćeno Internet oglašavanje
- Affiliate Marketing…
Alati Internet Marketinga su:
- Google Analytics – Google Analytics
- Google Search Console
- Campaign URL BuildeR
- Similar Web
- Google Keyword Planner
- Ahrefs
- Facebook Ads
- Google Adwords
- Bing Ads
- Facebook Analytics
- Facebook Pixel Helper – FACEBOOK PIXEL
- Tag Assistent
- Canva…
Prednosti Internet Marketinga se ogledaju u:
- lakšem praćenju doživljaju korisnika,
- smanjenim troškovima promocije,
- lakšoj merljivosti rezultata kampanja,
- lakšem segmentiranju potrošača…
I jedan savet ako tek počinjete sa aktivnostima Internet Marketinga – posmatrajte konkurente i potrudite se da kreirate najkvalitetniji sadržaj. Ako ste već najbolji u Vašoj delatnosti – posmatrajte šta rade kompanije-lideri na svetskom nivou, napravite plan, postavite ciljeve i krenite sa implementacijom.
Sve u svemu – probajte, radite, istražujte, budite inovativni i vredni.
Rad uvek daje rezultate!
MAILCHIMP - EMAIL MARKETING FACEBOOK ANALYTICS GOOGLE ADS FACEBOOK ADS AHREFS